fredag 12 september 2014

Nu nalkas hösten

Det är så friskt och skönt i luften om dagarna just nu. Solen har varit framme flera gånger under veckan också, och i helgen ska det bli jättefint väder (om vi får tro SMHI). Hoppas verkligen det, ska nämligen på en liten mini-semester till Göteborg. Jag, Benny, Maddo, Denta och Kikan ska gå på Liseberg. Mamma, Stefan och grabbsen ska också till Göteborg för att se på fotboll. Det ska bli så skönt att släppa vardagen en stund och få roa sig i det friska höstvädret.
 
I veckan har jag varit och klippt mig. Frisören var inte alls nöjd med att jag väntat så länge med klippning, så hon kapade en rejäl bit. Rätt åt mig egentligen. La i lite slingor också så jag slipper den fula utväxten. Trots den korta längden var det skönt att bli av med det slitna barret som bara trasslade sig.  
 

 
Bygga, bygga, bygga!
 
Nu tar jag helg!
 

Inga kommentarer: