onsdag 21 november 2012

Fullproppad dag

Klockan är typ halv nio och jag har precis ätit middag. Åkte till lägenheten direkt efter jobbet, var där i cirka 2,5 timme så nu är alla sovrum städade. När jag höll på med det sista kände jag hur hungern hade gått över till yrsel, då var det dags att åka hem.

Har haft en fullproppad dag men kommer nog inte behöva en värktablett ikväll. Vi har varit mycket ute i det fina vädret. Haft matte utomhus under min ledning och varit på biblioteket. Barnen är supermysiga och jag blir nästan rädd eftersom de verkar vara FÖR snälla?? Kul är det iallafall och jag bara lääängtar tills jag är klar med utbildningen och får börja jobba!!

Avslutade praktikdagen med min livs första konferens, kändes fett vuxet. De bullade upp med mackor, kex, ost, tomater, chokladbitar, kaffe och te. Sånt kan jag absolut leva med. Börjar känna mig som en i gänget och det känns lite trist att bara vara där måndag till onsdag, skulle gärna va där varje dag!

Från konferensen:



1 kommentar:

Tove sa...

glöm inte att ta det lugnt för guds skull! jag blir stressad bara av att läsa det här,haha!