onsdag 7 november 2012

Falun lika bra som alltid

Här var'e dött. Falun var great förstås och som vanligt misstar jag mig. Falun som stad är helt underbar och jag njuter av den härliga luften som de djupa dalarna och höga fjällen skapar. Människorna var också great. Delade rum med en tjej som heter Karolina. Vi delar samma träningsintresse så efter en heldag på campus tillbringade vi en timme på gymmet. Sen käkade vi middag på O'learys med Hanna, grym mat med grymt sällskap! Förutom workshops och föreläsningar var det ungefär det vi hann med de två dagar jag var i Falun. Jag fick även upptäcka att jag har mycket gemensamt med flera utav tjejerna på utbildningen och sen fick jag en nos på vad det är jag vill sträva efter karriärsmässigt (förutom att bli lärare såklart).

Allt som allt blev det två riktigt lyckade dagar på campus och nu när jag är hemma kan jag känna att jag faktiskt saknar vissa personer och att det känns trist att vi inte ses på riktigt förrän om ett bra tag igen.



 
 
Idag har jag tvättat allt som tvättas kan!! Passar på att tvätta kuddfodral, jackor, täcken, kuddar och filtar medan man fortfarande har tillgång till gratis vatten här i hyreshuset. Upptäckte även att jag hade en hel del litteratur att läsa men har egentligen läst alldeles för lite under dagen. Well well, får kämpa hårdare imorgon.

Imorgonkväll väntar upptaktsmöte med bästa laget och på måndag drar vi igång säsongen 2013 med ett rejält pass a la GG.
L-Ä-N-G-T-A-R!!

 
  


Kram kram 

Inga kommentarer: