fredag 16 november 2012

Äntligen fredag

Woohoo det är FREEEEEDAAAAAGGG!! Är helt i mitt esse just nu. Helt uppjagad efter veckans sista seminarium där jag fick leda många samtal, diskutera, argumentera ur olika infallsvinklar och få medhåll av mina kurskamrater och beröm av seminarieledaren. Vår aktuella kurs Didaktik & Ledarskap är den roligaste hittills och det känns verkligen som att jag hittat hem. På måndag börjar min fem veckors långa praktik och det är med skräckblandad förtjusning jag äntligen ska få pröva på att vara lärare.

Håller på att fixa och trixa här hemma. Egentligen är det meningen att vi ska ägna resten av dagen åt att läsa litteratur, men det tänker jag strunta i den här gången. Ska packa bilen full med så mycket jag kan och orkar bära och bege mig ner mot huset för att måla det sista i badrummet och packa upp det som går att packa upp. Allt för att jag kanske ska kunna smita iväg i två timmar imorgon och ha fotbollsträning, hehe.

Men först, lunch!

Ha en underbar helg allihopa!


Löövley
 
 
Kram kram 

Inga kommentarer: