onsdag 14 november 2012

Aldrig varit såhär trött

Just nu värker hela kroppen. Kan inte riktigt avgöra om det är för att jag målat konstant varje dag sedan i fredags eller om det är för GGs träningspass i måndags. Säkert båda. Har i alla fall aldrig haft en såhär brutal träningsvärk. Sen är jag himla trött också. Men min goa pappa och fina syster hjälpte mig med målandet igår och vi blev äntligen klara. Nu ska bara Bempa in och lägga golvet i vardagsrummet så är vi redo för flytt sen. (Okej nu ljuger jag lite för jag måste stryka en vägg till i badrummet men det tar max en halvtimme.)
 
Ligger som tur är i fas med skolarbetet trots att det gått riktigt trögt idag. Vi ska läsa två artiklar på ENGELSKA på 20 sidor var. Man bah: ZzzzZZZzz.. Jag som redan tycker att det kan va ganska svårt att läsa vetenskapliga artiklar på svenska hade riktigt svårt att fatta de där två på engelska. Men det gick någorlunda okej. Nu borde jag egentligen sammanställa lite frågor till texten istället för att sitta här.
 
Ikväll blir jag hemma med kidsen medan Benny lägger golvet i huset. Det blir till att laga mat, göra läxor och skjutsa till träning men det känns som rena rama vilodagen om man jämför med de senaste dagarna då jag jobbat i huset till halv tio på kvällen.
 
Nu måste jag köra ett sista pluggryck!!   
 
Lite pics från phonen: 
 
Kött :)
 
 
Liten katt som fick bo i vår källare inatt då den skrek efter mat och husrum.
Vet nu vem ägaren är och hoppas att den blir ordentligt omhändertagen.
 

Inga kommentarer: