tisdag 27 november 2012

Ge alltid 100 %


Först och främst: Helgen.

Köttafton hos Storken i fredags. Där bjöds det på älgbiffar, revbensspjäll, vildsvin, hjort och rådjur. Åt så jag nästan dog. Kött från en skog precis utanför fönstret smakar extra fantastiskt.

Avslutning i lördags. Fick ta emot pokalen för flest assist. Utan assist blir det ju inga mål, men du kan tacka mig senare Lina, mohihihihahhahah. Åt gott på hotell Malmköping och drog sedan vidare till Parken där herrarna hade sin avslutning utan oss för första gången på flera år. Jag drack ett halvt glas rödvin till maten och en skvätt när vi kom fram i Parken. Läget var stelt först men när alla andra blev fulla dansade jag järnet. Körde till och med "räkan" och "rådjuret". Så jädra gött att man kan ha så kul utan alkohol. Mådde som en kung dan efter.

Städ i lägenheten i söndags. Inte så kul. Var där hela dan, men hann ändå inte färdigt. Idag är det tisdag och för bara några timmar sen drog jag sista moppdraget och låste lägenheten som jag nu sett för sista gången. Kändes fint. Tack mamma som gnuggat kylskåp, du är guld värd!

Fortsätter att fascineras på praktiken. Det går verkligen superbra och jag vill helst inte göra något annat än att praktisera. Det suger att vi dessutom ska hinna läsa och lämna in uppgifter eftersom planeringen blir lidande. Men har precis avslutat en powerpoint om volym som jag ska använda imorgon, blev riktigt nöjd med den. Hoppas redovisningen är lika bra. Klockan är snart halv nio, jag har varit vaken sedan klockan sex och jobbat, städat lägenhet och pluggat. Nu är det faktiskt dags för soffläge, det är jag värd.

Ps. 1 Har världens träningsvärk från GGs monsterpass igår. Benen vacklar och rumpan sitter på plats, det har jag nog känt under dagen ska ni se. Ds. 1

Ps. 2 Behöver duscha, luktar rengöringsmedel. Men orkar nog inte. Ds. 2


KÖTT


Smygfoto på fina Lina


Lekte med kylskåpsmagneterna.
True story.

Inga kommentarer: