fredag 9 november 2012

Nycklarna till huset

Iiiihh!! Försöker läsa och göra klart det som står på skolschemat men det enda jag kan tänka på är att vi är husägare från och med IDAG! Läser, läser och läser men kommer ingenvart och fattar ingenting eftersom tankarna är igång och inreder, målar, renoverar och flyttar. Upptäcker även mig själv med att sitta och planera vad jag ska göra på min praktik som börjar om cirka 1,5 vecka. Efter att ha varit på möte med min handledare igår är jag inte längre nervös utan så jädra laddad att göra bra ifrån mig i klassrummet. Eller jo okej, såklart jag är nervös, men mest laddad. So bring it on!!
 
Meeen måste ju läsa och göra klart en inlämningsuppgift innan jag kan börja renovera, flytta eller planera praktik. Tankarna är som sagt på ett helt annat håll. Är helt uppjagad, stressad och har en förbannat skön fredags-känsla i magen så jag nästan spricker. Hoho, hihi, hehe!    
 
 
 
 
 
Kram kram 

Inga kommentarer: