lördag 16 juni 2012

Sverige i mitt hjärta

Igår var jag hos Lina med Johanna och Bella i full Sverigemundering för att heja fram landslaget till en vinst mot England. Men det hjälpte inte att vi bar Sverigetröjor och målade oss med gult och blått för vi fick se Sverige slås ut ur EM. Trevligt ändå med så fint sällskap en fredagkväll! 


Hjälpte föga..


Gick hem direkt efter matchen eftersom jag skulle upp och jobba idag. Var så sjukt trött när klockan ringde imorse. Jag ville verkligen ligga kvar och sova även om jag bara skulle jobba fyra timmar. Väl på jobbet var det lugnt. Student i K-holm idag och regnet öste ner vilket resulterade i att inte så många var sugna på att bygga idag.. Trist med så lite folk när man ändå är där liksom. Det var fyra väldigt sega timmar.

Sen jag kom hem har jag inte orkat göra särskilt mycket. Benny låg och sov på soffan mest hela dagen eftersom han rumlade hem vid kvart över tre inatt och jag bokat tvättstugan åt honom imorse. Jag var också trött i kroppen men för pigg för att sova. Har mest legat i soffan men även börjat packa lite grejer inför Bulgarien. Nu är det snart bara en vecka kvar! Lyckades somna runt sju och sov en timme, så nu är jag självklart pigg men fortfarande rätt trött i kroppen efter sex dagars kontorsarbete. 

Titta vad som kom med posten i veckan..
Superkids och bamseklubb!


Imorgon väntar vårens sista match med sköna, gröna Dunker. Lite nervöst eftersom vi inte är klara för A-slutspel än. En vinst skulle säkra det men vi möter ett tufft motstånd. Vill så gärna vinna och imorgon finns det bara en sak som gäller: KÄMPA JÄRNET. Efter matchen blir det mat och mys på Ming i Eskilstuna. Håll tummarna för att vi får skåla för en seger och ett säkrat A-sluspel.

Kram kram  

Inga kommentarer: