tisdag 19 juni 2012

Att jobba och träna

Här händer inte mycket. Är inne i en bra jobbrutin. Går upp tidigt varje dag för gymma innan jobbet. Då känner man sig fräsch och pigg, en riktig kanonstart på dagen. En utav fördelarna att jobba 9-18! Själva jobbet rullar på, har både bra och dåliga stunder under dagen. Inget drömjobb direkt. Blir utskälld av arga försäljare och otrevliga kunder ena sekunden och skrattar tillsammans med snickarna och arbetskamraterna i nästa. Väldigt upp och ner, men hundra gånger bättre än jobbet på miljöteamet som tidigare varit mitt sommarjobb.

Skönt ändå att vara igång och jobba. Fasta tider att hålla sig till. Det finns ingen tid till att småäta, något som jag annars kan göra en hel del här hemma när jag pluggar, även om det bara är frukt jag småäter. Har snart jobbat i två veckor och är mer än redo för två veckors ledighet! Skönt ändå att få komma igång med jobbrutinen innan man är ledig. Då är det bara att köra igång sen när jag är tillbaks igen!  

Två fjuttiga dagar kvar på jobbet, sen väntar en midsommar med fina vänner och långledigt utomlands. Vet inte om ni kommer höra av mig så mycket den närmsta tiden, händer inte överdrivet annat just nu än jobb och träning. :)


Random bild bara.
Claris på Wigges dop, vill inte vara med på bild!

Random bild bara.
Fina kottarna!

Random bild bara.
Du och jag.


Kram kram

Inga kommentarer: