fredag 8 juni 2012

Idag är en fin dag




Bilderna ovan är från onsdagens match mot Harg/Stigtomta. En grymt skön seger med 8-1. Jag gjorde fyra assist och ett frisparksmål. Woppiedoo! Alla kämpade hårt och vi tog oss ett steg närmare A-sluspel. Hoppas vi kan hålla i samma kämparglöd de två sista matcherna. Sköna gröna Dunker!

Idag klev jag upp tidigt för att göra klart den där sista jävla hemtentan. Satt i kanske en timme sen fyllde jag ut arbetet med extra många stycken och stora rubriker. Sen skickade jag in skiten. Känns så jädra skönt! Äntligen sommarlov. Jag har klarat min första termin på högskolan och jag måste säga att det har varit mycket roligare än jag trott att plugga på distans. En arbetsform som passar mig alldeles utmärkt!

Nu ska jag göra lite nytta här hemma. Städa, plocka och diska lite. På eftermiddagen bär det av hem till pappa eftersom han fyller år idag. Vi ska grilla och bara njuta av att det fredag! Det kommer bli en fin dag.

Kram kram

Inga kommentarer: