torsdag 21 juni 2012

Midsommar kommer alltid att vara speciellt

Efter ett halvårs slit på högskolan och två veckors arbete på B & I är det nu äntligen dags för lite semester. Ledig i två veckor framöver, och det känns så himla gött! Är helt sjukt trött just nu, ögonen hänger och sekunden jag ställer ifrån mig datorn kommer jag säcka ihop och somna i soffan. Det är stor skillnad på ett halvårs teoretiskt arbete och två veckors praktiskt arbete. Jag föredrar plugget men det är skönt med lite variation!

Imorgon är det midsommar och det är en högtid som är lite speciell för mig och Benny. Det var då vårt förhållande tog fart på allvar för fyra år sedan och det var då vi förlovade oss för två år sedan. Vi har köpt hem en extra god frukost som ska avnjutas imorgon bitti på vårat ställe.

Midsommar 2009


Midsommar 2010

Midsommar 2011


 Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Speciell var ordet , sa Bull ;) Många minnen är det! Grattis på er dag vi önskar er det bästa! Kram /Mamsen ch övriga