tisdag 12 juni 2012

Sinnesdöd

Heter det så? Hade i alla fall noll livslust imorse. Två tunga förluster i baken, en förlust med damlaget 4-1 och sen Sveriges förlust med 2-1. Mardrömmar på natten och när jag kommer till jobbet ligger en fet följesedel på mitt skrivbord med x antal inringade saker som tydligen blivit FEL. Ville sjunka genom jorden, grina litegrann och sen dö. Vill bara att det ska bli fredag. Nej just det, jobbar ju lördag med så det kan lika gärna bli söndag..

Haha nej tusan vad neg jag lät nu. Jag bet ihop och resten av dagen blev faktiskt rätt bra. När jag kom hem släpade jag min trötta kropp till gymmet men där blev det inte många knop gjorda. Sliten redan innan matchen och ännu mer sliten efter förstås. Blev lite träning för triceps och bröst sen gick jag hem. Och här sitter jag nu. Med lapen i knät bänkad framför fotbolls-EM.

Hjärtat ville så gärna vinna igår, men hjärnan
var trött och kroppen sliten.


Nåväl, nya tag imorgon på jobbet. Bara att ge järnet så att denna arbetsvecka går fort. Nästa vecka jobbar jag fyra dagar, sen är det midsommar och sen vet ni vad som väntar.. BULGARIEN ofc!! På fredag får Sverige en ny chans till att ta hem en vinst och på söndag är det våran tur att få chansen att kamma hem vårsäsongens sista vinst. Måste ladda med positiv energi så hjärna, hjärta och kropp kan synka med varandra resten av veckan. Och det gör jag bäst här i soffan med min bättre hälft. Godnatt på er!  

Kram kram 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte trodde väl jag att jag var den "bättre" hälften när jag låg på så många minus :-) Älskar dig gullet!

Lina Scheikl sa...

Man kan inte alltid vara positiv och glad, ibland måste man sjunka till sin lägsta nivå. Det är då du också vet vilken nivå som är din högsta. Love you my friend och kom ihåg "there are no problems, only solutions". Puss <3