onsdag 6 juni 2012

Att lära en sten räkna




Idag är jag oövervinnerlig. Skuttade ut från biblioteket efter mattetentan igår. Jag kunde ALLA uppgifter och jag är rätt säker på att jag spikat tentan. Om man nån gång ska ha alla rätt på ett mattetest så är det väl på högskolan? Hade så dåligt självförtroende inför matten när jag började den här kursen men nu känns det som att jag kan klara vad som helst. Mycket tack vare vår kursledare Magnus som skulle kunna lära en sten räkna!

Borde sätta igång med sista hemtentan i svenskan som ska in på fredag. Men min hjärna har redan tagit sommarlov. Kom igen nu va? Fjärde examinationen i en kurs på 7,5 hp.. Matten är också på 7,5 hp men där har de nöjt sig med två examinationer. Kill me, jag orkar inte skriva ett arbete till.. Det blir att raffsa ihop något som kan få mig godkänd för just nu är jag spytrött på skola och pepp på sommar lov!

Till kvällen vankas sista hemmamatchen för vårsäsongen. Vi möter Harg/Stigtomta och vi ska kämpa oss till en seger som kan säkra oss till A-slutspel. Kom igen nu bruuuudar!!

Kram kram

Inga kommentarer: