lördag 5 mars 2011

Under hökens vingar kom!!

Här var det dött. Har haft en helvetesvecka på jobbet med typ ALLA sjuka kändes det som. Har hoppat ur arbetskläderna runt halv åtta på kvällen för att jag dessutom haft så mycket att göra efter jobbet också. Men kylskåpet och skafferiet är påfyllt med mat och GG som fyllde 80 år i torsdags fick en fin tavla med kort på damlaget som jag fixat! Så livet får va lite stressigt ibland. Han blev i alla fall jätteglad när vi kom å sjöng för honom! Å det är skönt att ha storhandlat inför helgen, för nu är kidsen här!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Men här hemma tänker jag inte va. "AIK:s viktigaste hockeymatch på typ 10 år.." Oj, vad jag bryr mig. NOT. Nä min lördags ska inte tillbringas framför tvn med hockey. Fotboll går an men hockey är ju dööötråkigt.

Underbart citat under Cappes träning imorse:
- Under hökens vingar kom!!
- Vilken färg??
- GENOMSKINLIGT!!

Alla vuxna vrider sig av skratt medan barnen diskuterar (på fullaste allvar) om de har genomskinligt på sig eller ej. Barn är klockrena.

Inga kommentarer: