lördag 26 mars 2011

Down at the R


Dagens estetíska. Ett sött litet hjärta jag lyckades forma i latten jag drack förut. Gårdagens estetiska stod Jonte och hans teaterkompisar för. Teatern innehöll många grova ord och tragiska historier. Jag som bara är en tiondels estet till skillnad från mina syskon förstod inte så mycket av själva handlingen. Men skådespeleriet gjorde de alla väldigt bra! Kul att träffa pappa också (som köpt stentvättade jeans från junkyard?? OMG, vet inte om han är jävligt ball eller fast i 80-talet. Kanske båda.)

Idag var jag i tuna park helt själv. Var där till att de öppnade. Skulle bara ha nytt smink och ville hem så fort som möjligt. Det är ju löningshelg så efter cirka en timme efter öppning var det tjockt med folk = panik. Hittade en döösnygg vårjacka på intersport. En lite sportig, vindtät jacka som satt perfekt. Men jag är så snål. 1200 kostade den. Ska tänka på det ett par dagar.. Vill ju även besöka en frisör för att lägga i slingor i mitt mörka hår. Och det besöket lär ju gå på ungefär samma summa. Fyller ju snart 20 så den där jackan kanske kan bli en present? (*Blink blink* mamma och pappa) (Lägger även huvudet på sne och ser söt ut) (Ja, jag gillar att använda paranteser som Spiderchick min kära bloggidol) 

Ikväll blir det bastu har jag bestämt. B får hänga på. Lite black tower, en pizza och lite spel också kanske? Fan så fint. Dagens belöning efter att inte har gjort med 1200 spänn samt att vi gått igenom garderober inför flytten. Skål på det kära vänner!

Puss och kram

Inga kommentarer: