fredag 25 mars 2011

Shake that moneymaker

Veckans negativa sidor:

- Nya chefer = kaos på jobbet. Nya regler och nya arbetstider får alla anställda i uppror.
- Samtliga anställda pratar nu om att säga upp sig. Ger mig en fruktansvärd magvärk.
- Halsont vilket resulterar i att jag inte kan träna ordentligt. Känns som att jag går upp fem kilo direkt.
- Har våndats inför restskatten som komma skall..
- Oroat mig över nya däck till bilen.
- Varit trött och irriterad på alla i min omgivning.

Veckans positiva sidor:

- Får vara ledig i sommar. Lycka.
- Har börjat packa inför flytten. Känns bra.
- Kollade restskatten som inte alls visade sig vara restskatt. Fick istället tillbaka 4 papp. Tummen upp på det! = Våndandet helt onödigt!
- Snälla lasse som sålde bilen till mig fixade nya däck och de på däckteam satte på de på fälgarna för endast 100 ynka kronor. = Oron helt onödig!
- Nu är det helg och där ingår chicken enchiladas, teater, shopping, umgänge, packning och förhoppningsvis fint väder. Fan så fint!




Bilder från en Mushroom Sally spelning 2008. Vill ha den kroppen igen!! 

Inga kommentarer: