torsdag 10 mars 2011

Målförtydligande

Lite svamligt inlägg tidigare, blir så när man inte uppdaterat på länge. Men ville vara lite mer tydlig med mina mål så att jag själv vet vad som egentligen gäller..

- Sluta dricka den där rackarns chokladen på talaris. Imorse drack jag faktiskt te, go me!
- Sluta äta pommes å beasås varje helg. Har blivit en mycket återkommande ovana.
- Sluta äta av barnens godis i smyg.. Hehe.
- Sluta tänka "det är okej att äta detta. för jag tränar ju." = Inga resultat!
- Börja äta mer grönsaker, frukt samt bland till fler av mina goda smoothies.
- Fortsätta med min träning, fotboll + gym.

Det där är lagom och låter inte alltför svårt. B hjälpte mig lite idag och lagade en supergod pastasallad till middag. Casper ville bjuda på kakor som han bakat men jag tackade artigt nej. Hade han tjatat hade jag kanske veknat men det var tur att han inte gjorde det. Nybakade kolakakor doftar ju såå gott! En riktig synd.

Idag var jobbet stressigt. Det här är dom som brukar jobba: jag, Jenni, Sanna, Emma, Jenny R, Helena, Carina, Merja, Pernilla, Maddo, Bella och Elisabeth.
Idag var det jag, Jenni, Emma, Sanna, Bella och Elisabeth där. 6 av 12 personer. Jenny R är i Spanien, Helena sjukskriven, Carina och Merja sjuka, Pernilla på semester och Maddo som slutat. Plus att Emma sagt upp sig nu också. Det bådar gott.. NOT. Fy fan, hoppas jag kan börja plugga till hösten.

Ikväll är det träning! Och på lördag ska jag dricka vin hos Bella. Med LSD och Elin. Och Bella såklart. Girls night in! :)

Puss och kram!  

 


  

Inga kommentarer: