lördag 12 mars 2011

What a beautiful morning

Åh underbara lördag!! Snart blir det promenad till affären i detta ljuvliga väder och sedan vidare ner till Hosjön där jag tänkt hälsa på pappa som kör mopperace idag. Claris är hos sin farmor medan Cappen och B har heldag i Kholm. Cappen är med B på jobbet sedan ska de kolla på AIK som spelar innebandymatch i duveholmshallen. Myslördag!

Och ikväll ska vi brudar träffas och fira Bella som blir 20 år imorrn! Åh, avis! 20 år är guldåldern, äldre behöver man inte bli. Vi (eller i alla fall jag) ska dricka vin sen ska vi spela spel och snacka skit. Och sen måste vi ju kolla finalen på mello?? Ja, lätt!

Sitter för övrigt här, proppmätt efter min nyttiga frukost. Smootie, päron och en näve pistagenötter. Igår kväll myste jag med vattenmelon och nötter istället för chippe och dippe. Känns bra. Då kan jag unna mig lite cheesecake ikväll som jag hörde att det skulle bjudas på. :)

Nej nu ska jag börja traska! Tjofling!  

Inga kommentarer: