måndag 14 mars 2011

Me and my drum

Lördagen var kanon. Tog en promenad i det vackra vädret till gymmet där jag tränade (stor överraskning där) och solade. Sen tillbaka hem och sen ner till Hosjön där pappa körde mopperace. Kom precis i pausen vilket var bra så jag hann träffa honom lite. Kollade på några varv när han körde sen gick jag hem igen. Hem och duscha, sen iväg till Bellster! Vi gick till star, jag åt en kycklingsallad för att vara duktig sen hem till Bella igen. Vi drack vin, spelade spel och kollade på mello precis som vi tänkt. Det var great och härligt att träffa tjejerna igen. Nu laddar vi inför min 20 årsdag! :)

Självutlösar'n is the shit

Och idag på jobbet, ja då sa vår andra chef upp sig. Ni kanske blir trötta på mitt jobbsnack hela tiden men det är typ det som mitt liv kretsar runt just nu.. Blev typ helt ställd och funderar på om detta antingen kommer bli jävligt bra eller jävligt dåligt. Nu har våra två chefer sagt upp sig, Maddo slutat, Sanna berättade idag att hon ska säga upp sig i maj, Jenny R ska ha bebis i augusti.. Blir inte många kvar. Jag har vikariat till sista juni men om inte min patrullkompis Jenni blir kvar tills dess så vettefan hur jag gör. Och hur blir hela juli? Nej fy fan stressmagen satte igång direkt.

Ikväll är det träning. Kötta, kötta, kötta, kötta bort min sura min!! 

 

1 kommentar:

Linnéa sa...

haha snygga bilden!
fetbra bi är, me and my druuuuuum