måndag 28 februari 2011

I become the hunter

Helgen var bra. Jag behövde inte sitta hemma. Jag, B å Ljunken tog bilen till K-holm och kollade på malmköping när de spelade träningsmatch. Sedan åkte vi hem till Ljunken å Samantha där vi (jag, B, Stina å Kricko) blev bjudna på mat och kollade på melodifestivalen.
Kvällens bästa: Johans goda gryta!
Kvällens sämsta: att medloy club INTE gick vidare i melodfestivalen?? :(

Igår var det träningsmatch mot vingåker, å ja, det gick ju åt skogen. Vi fick storstryk och jag gjorde illa mg i tån (igen!! jag å mina dumma tååå!!). Men jag var inte så ledsen över förlusten. Vi hade många spelare borta och sen hade vi Johanna och mig som var skadade på bänken, alltså typ INGA avbytare. Så kan egentligen inte säga så mycket om vår prestation när vi inte är ordinarie lag. Mest ledsen blev jag över att min pappa som inte tittat på en enda match på typ tio år dyker upp i andra halvlek, då jag precis klivit av på grund av min tå. Ledsen för det faktum att han inte sett mig på flera, flera år. Och ledsen för det faktum att när han väl dyker upp har jag en fjantig jävla stortå som gör ont.
Nu: diska och sen laga kycklinggryta (mm dregel..)

Kraam!

Inga kommentarer: