onsdag 2 februari 2011

Don't speak

Superhärlig dag! Fint väder, kul på jobbet (say what??) och sen har jag och B hittat på lite bus. Nu händer det grejer förstår ni! Men kan inte skriva om det riktigt än men ger er en liten teaser.. Höhö.

Vill träna men blev andfådd av att gå upp för trappen förut och är lite trött. Dumt att träna och bli sjuk när vi har cup på fredag. Trots att jag känner min kropp vill jag låtsas som ingenting och träna ändå. För det kan ju vara så att det är falskt alarm och jag kanske inte alls blir sjuk om jag tränar. Hur ska man veta?

Tänker mycket på framtiden just nu. Hur hösten ska bli. Vill så gärna plugga, men vill inte vara ifrån B. Kommer jag klara av högskolestudier? (Japp, självförtroendet sviktar lite.) Kommer jag att klara av att vara hemifrån och samtidigt ge järnet i plugget? Kommer jag passa in i klassen eller bli en ensamvarg? Buhu, ja jag är lite rädd. Men har skrivit ett mail med lite frågor som jag hoppas jag får svar på snart.. Har tänkt skriva om vilka program jag tänkt inför hösten i ett annat inlägg så blir ni lite mer insatta.

Men nu ska jag pröva att vila en stund så kanske jag är pigg sen när B kommer hem.

Hare gött!