torsdag 3 februari 2011

Life is a road

Är så glad att jag har min bilddagbok kvar. Där kan jag titta på gamla bilder som aldrig kommer att gå å framkalla och som säkert raderats från min hårddisk för länge sen. Kan titta bakåt i tiden ända till mars 2006, snart FEM år sen. OMG.

Sen hittade jag lite bilder från 2007, ett år då jag och Tove höll ihop som mest. Det gick bra för mig i fotbollen och jag hade några utav mina livs minnen den sista månaden innan vi slutade nian. London, bal, klassfest och avslutning. Men jag minns också att jag (och även Tove), tyckte seriöst, ALLTSÅ ALLVARLIGT TALAT, att vi var tjocka?? Vi var helt viktbesatta. Och då tittar jag på de hör bilderna och undrar hur fan jag kunde tycka det? Var ju bara skinn å ben på fram och baksida.. (Nu är bilderna lite små, men kanske syns ändå)





Tror aldrig jag varit så smal och ändå hade jag uppfattningen av att jag var FET. Var bara tvungen att visa vilken sjuklig syn man hade på sig själv. Jävligt underligt att man inte utvecklade ätstörningar, men en himla tur!

Ikväll är det träning med GG. Nu har jag vilat två dar fast att jag velat träna och känner mig faktiskt piggare idag. Antar att det var ett bra beslut. Go me!

Hör av mig imorrn igen om lite framtidsplaner, wohoo :)

Kram kram!

1 kommentar:

Tove sa...

haha ja herregud,. vad vi höll på, att man inte såg det själv! men ja 2007 var ett riktigt härligt och bra år :)