tisdag 8 februari 2011

You are mine

Idag blir Cappen hela 6 år gammal! Herregud vad tiden går. Ska iväg på kalas så fort B kommit hem. Vi ska fira med pizza och fruktsallad, gött. Grattis på din stora dag, lilla du.

Har haft en riktigt bra dag! Eller faktum är att det senaste dygnet varit riktigt bra. Hade en grym träning igår, fast att jag kände mig lite låg innan så var jag glad när jag kom hem! Sen var jobbet riktigt bra idag. Allting går så fort nu när jag trivs bättre. Satt å asgarvade tillsammans hela lunchen?? Och så sken ju solen. Pricken över i:et liksom.

Förutom olyckan som var på vägen hem så var allting bra.. En skolbuss som hade voltat eller slirat omkull på ett ställe där man aldrig trodde att nåt sånt kunde ske, men det var verkligen snorhalt! Läskigt att se ambulans, brandkår och en massa barn mitt i alltihop. De flesta såg dock ut att må bra, hoppas kunna läsa lite mer i tidningen imorrn och få det bekräftat. Men till alla er som ska ut med bilen, det är glashalt på de ställen där solen inte lyst under dagen. Säkert fler hala ställen nu när solen gått ner. Ta't lugnt!

Men nähe nu måste jag byta om så jag blir anständig nog för att gå på 6-års kalas!

Kram kram!

Inga kommentarer: