lördag 5 februari 2011

Vi kör bah!

Gårdagen var såå kul! Var asnervös i första matchen mot flen men när den var avklarad så släppte all nervositet och jag kunde njuta av det fina försvarsspel och den underbara kämparglöd vi visade på planen. Vi tog oss till semifinal (trodde jag aldrig!) och slutade delad trea med flen, är superimponerad av vår insats! Reslutaten såg ut så här: 1-1 mot flen, vinst med 3-0 mot gnesta, förlust mot södertälje med 1-0 och förlust i semin mot viljan med 2-1. Jag hade chansen att utjämna till 2-2 med våran bonusstraff men bommade den. Som tur är har jag världens bästa lag som aldrig skulle ge mig det minsta dåliga samvete för det. Satte ju trots allt straffen mot flen och det var utan tvekan kvällens skönaste känsla.

Och idag ville hela familjen till vattenpalatset så det var ju bara att hänga på. Trött som ett as men det var verkligen kul. Hoppade i vågorna med Cappen och åkte rutschkana med Clarisen (dock bara en gång för jag fick världens kallsup..). Vi var där i tre timmar, kidsen somnade i bilen hem och nu är även jag svinigt TRÖTT. Lär somna som en liten gris, antagligen alldeles för tidigt ikväll.

Så jävla nöjd med helgen hittills. Hoppas dock på lite vila imorrn. Men vad jag har hört så vankas det kalas. Kör på bah!

 

 

Inga kommentarer: