fredag 4 februari 2011

Lite nya framtidsplaner

Kom hem nyss och då hade vi fått post från Sofielund. Dags att göra det officiellt: Vi ska flytta!! Till en 5a med fräscha tapeter och luftiga ytor. Det finns dubbel kyl-och frys (wow!!), en klädkammare + massa garderober, öppen spis och så ska de fixa nya innerdörrar som blir vita istället för fula bruna. Hyran blir givetvis dyrare men det har vi tänkt att klara av trots att min inkomst inte är i närheten av Bs (och kommer va ännu lägre i höst). Det kommer bli asbra och jag är så glad att Clarisen får ett större rum där hon kan leka och att det finns mer yta för kidsen att röra sig på. Lägenhten ligger på första istället för tredje våningen vilket är kanon för Cappen som är lite stel. Åh så underbart! Flytten går av stapeln nån gång i slutet av april/början av maj!

Nu är jag sjukligt nervös inför cupen ikväll. Borde äta eftersom det är samling om typ 1 timme men det känns som att det kommer att komma upp igen? Inte trevligt ju. Nej men nu ska jag se till att ha KUL och inte oroa mig. För oroar man sig då blir det fan inte kul, och fotboll ska ju va roligt. Och så ska jag se till att peta i mig nånting att äta, nånting som slinker ner lite lätt, typ en yoghurt kanske.

Wish me luck! Kram kram kram!

Inga kommentarer: