måndag 31 januari 2011

Indestructable

Middagen hos Lena var: Superb!! Hon hade lagat potatisgratäng och ovanpå det hade hon lagt kött, beasås och ost och sen gratinerat det i ugnen så osten smälte över allt det goda. Mm, vattnas i munnen när jag tänker på't! Superfint bodde hon med och kvällen var trevlig. Åkte dock hem ganska tidigt då jag va trött och för att jag och B knappt setts de senaste helgerna.

Vi fick en superhärlig sovmorgon på söndagen och tillbringade hela dagen tillsammans. Promenerade, lagade mat, hälsade på GG, kollade på tv, myste.. Älskar att tillbringa all slags tid jag får med B, allt vi gör det gör vi asbra.

Har fått ett heltidsvikariat på jobbet nu till sista juni.. Hade ju tänkt söka mig vidare eftersom allt varit piss på jobbet, men har fått jobbat med Jennie på patrull 2 ett tag nu och det har funkat jättebra. Skulle få fortsätta göra det till sista juni och ser därför inte nån anledning att söka mig vidare. Har ju rätt till fullt beltalt, semesterdagar och pengar när jag är sjuk nu så jag är nöjd. Fortfarande saker på jobbet som inte fungerar som de ska men när jag jobbar på ett och samma schema istället för att skickas fram och tillbaka till olika ställen så märker jag det inte lika mycket. Har rätt kul på jobbet nu för tiden? Veckorna går fort och Jennie hon är allt bra skön hon. :) Hoppas detta håller i sig nu!

Vill bara visa den här före och efter bilden på Claris från Wigges dop.. Första bilden sitter hon ner å fikar med oss, blyg inför alla barn och vuxna. Andra bilden däremot.. Där har hon hittat några att leka med, haha!

Bild 1, prydligt klädd å fin i håret!


Bild 2, no comments, haha! 

Träääning ikväll tjoho! Kram

Inga kommentarer: