torsdag 20 januari 2011

Paid my dues

Åh vilken dag, stress, oro och stress! Nu är jag trött, ska kanske ta å vila en stund innan träningen som inte startar förrän klockan 8. B som är på island ringde förut.. "Har du sett mitt sms?", nej det hade jag inte gjort förstås. "Nehe, vi har voltat med bilen och vi har varit på sjukhus..". Are you kidding me?? Men han mådde bra i alla fall, hade "bara" slagit i knät och tummen. Värre var det med några andra killar varav en hade slagit i huvudet och blödde massvis och en hade hamnat i vatten som jag förstod det. Men tänk om det hade varit B? Usch, jag släpper aldrig iväg honom på resa igen. Ont i magen.

Inbillar mig ljud när jag ska sova om natten också. Trodde inte att jag va själv i lägenheten igår. Men det va jag ju. Så själv som man kan bli. Förhoppningsvis kan jag låta all stress rinna av mig på träningen ikväll och somna gott ikväll. Slippa mardrömmar om kaffemaskinerna och stressen på talaris. Arbetsskadad.se.

Bilder får komma i lite spridda skurar, här är bilder från dunkers avslutning, som var i november tror jag? :)
















 Tjofling!

Inga kommentarer: