onsdag 19 januari 2011

Blogspot debut!

Here I am! På blogspot.com istället för blogg.se. Märker nu hur otroligt efter jag är vad gäller datakunskap. Fattar nada? Eller jo, klart jag gör, men ganska stor skillnad om man säger så. Blogspot ska tydligen va lättare. Hehe, lär ju behöva en hjälpande hand på vägen..´

Tänka inleda min debut här på blogger med lite bilder. Först hade jag tänkt sammanfatta mitt 2010 i bilder men det gick aboslut inte att sammanfatta. Så mycket som hänt och så många bilder som tagits! Sen kom jag å tänka på att jag inte lagt ut bilder på varken facebook eller i min gamla blogg på år å dar, så jag tänkte att mitt första inlägg får innehålla bilder ni aldrig skådat tidigare. Del 1, sommarens bravader (höstens bravader del 2 får återkomma i ett annat inlägg), kommer här. Varsågoda:









Midsommar! Vilket gäng med mongon! Har solbrillor trots att ingen sol skiner på grund av att jag är riktigt, riktigt packad. Firade min och Bs förlovning rejält om man säger så!





Kryssning med la familia! Pappa bjöd alla på varsin jäger i bussen till båten? Det trodde vi aldrig om vår far.









Malmamarken 2010!

Vääälidgt långt första inkägg. Men som sagt så har jag massvis med bilder och väldigt svårt att välja bland dem. Men eftersom jag dessutom är lite old fashion så kan ni komma hem å kolla på de bästa i mitt fotobalbum som jag håller på med. (Har inte börjat..)

Design och sånt får komma vart eftersom. Lär va nåt jag behöver hjälp med..

Kram på er!

Inga kommentarer: