onsdag 26 januari 2011

Reach out

Jag och Claris somnade som små grisar till Cartoon Network, en favorit i repris från igår. Så himla skönt att mysa ner sig i soffan och sova en stund. Claris har jag burit in i sängen, hon vaknade in ens (vanligtvis brukar hon bli klarvaken när man bär henne). Men hon lär säkert vakna i natt eftersom hon somnade så tidigt. "Pappa jag vill säää på täävää" sa hon när hon kom upp i natt, hon säger allting med ä där det egentligen ska vara e. "Pappa Bäänny", "min kompis Ääälin", osv.

Benny å Cappen är på skidskola. Superbra har det gått, bara Claris blir lite större så kan vi åka på skidsemester sen!! :) Berättade om "trollskogen" som finns i hundfjället men Cappe blev mer rädd än lockad. Typiskt, jag som älskar att åka igenom den.. Lindvallen med den stora snögubben tyckte han lät bättre.

Varit så trött den här veckan, inte orkat träna alls. Känns som att en eventuell förkylning kan vara på g för så här trött brukar jag aldrig vara.. Duschen kan kanske pigga upp!

Kram kram

 

Inga kommentarer: