fredag 21 januari 2011

Raise your glass

Äntligen fredag! Stressen har sannerligen runnit av mig, bokstavligen. Slog nytt rekord i näsblod alldeles nyss. Hann bara stoppa in en tuss i näsan innan den var helt röd igen. Och det ville aldrig sluta, så nu sitter jag här alldeles yrskallig. Märks att det varit en stressig vecka, näsblod är ett säkert tecken.

Men men, nu har jag tänkt sova nån timme sen ska jag börja göra mig iordning för att åka till Kholm. Jag och Hanne ska slagga hos LSD och Jakob. Eventuellt ska vi besöka Kholms nattliv, ska bli otroligt kul! Har några riktigt goda cider i kylen som jag vill dricka nuuu.. Längesen jag drack cider, ska bli riktigt smarrigt!

På jobbet fick vi smörgåstårta, då vi firade att Ida blivit mamma till en liten Jonathan och så sa vi farväl till Anna-Lena som börjat plugga och Lena som börjar jobba i Eskilstuna på måndag. Kommer bli tomt och tråkigt utan dom..

Här hemma borde jag lyfta en finger innan jag somnar men orkar inte. Har ett litet diskberg och en pappersinsamling som börjat lukta, fast det kanske får lukta tills imorrn vi får se. Så otroligt omotiverande att städa hela dagen och sen komma hem och forstätta städa.. Blä.

Trevlig helg alla! :)

Inga kommentarer: