måndag 24 januari 2011

Mean girl

Ibland kan jag bli så arg så jag får ont i magen. Idag är en sån dag. För en gångs skull är det inte jobbet jag är fly förbannad på.. Kan inte skriva vad heller, skulle gärna vilja, men kan inte. Då är jag lika dum som dig. Omogen och töntig. Meeen åh jag viiiill va omogen å töntig.. Vill slå nån (skriver "nån" men jag vet precis vem..), det vill jag göra. HÅRT.

Öppnade min inkorg på hotmail alldeles nyss och hade fått sjukaste mejlet från B. En bild på bilen de voltade med, efter att de dragit upp den ur diket och rätat upp bilen eftersom de landade på sidan i kraschen. Förstår inte att B suttit i den bilen? Sån himla tur i oturen att han "bara" fick ett tilltyglat knä och tumme.


Träning snart, då ska ilskan bort. Ilskan ska från magen, genom benet, ner i foten och ut i skon. Sen ska den vidare på bollen som ska rakt in i målets vänstra hörn. Ett rakt, precist, hårt skott, fylld av ilska som slamrar mot målets stålkanter. Så ska ilskan bort. Sen ska jag duscha av den sista lilla ilskan som finns kvar i mina svettdroppar jag fått från att skjuta så hårt. Haha.

Idag är jag elak. Kram.

1 kommentar:

R sa...

usch man får ont i magen när man ser den där bilen... helt sjukt! :s