torsdag 27 januari 2011

Top model

Här sitter jag igen, ensam. B har åkt iväg på kurs till Halmstad och kommer inte hem förrän på lördag. Var ganska skönt att va ensam hemma förra veckan men nu känns det bara tråkigt, när det blir två veckor i rad. Superbra att sakna varandra en tid, men bara då och då tycker jag. Men just nu är det bara en timme kvar till träning så helt själv kommer jag ju inte att va denna kväll. :) Och när jag kommer hem lär jag somna som en stock, det kommer GG att se till!

Har varit piggare idag och slapp migränhuvudvärken jag haft efter lunch ett par dagar. Men när jag kom hem och hade ätit sjönk jag längre och längre ner i soffan och somnade.. Hehe. Om det är baciller jag har i kroppen hoppas jag att de undviker att bryta ut till sjukdom om jag sover lite extra. Just denna kväll var det bra för det är så himla långt till träningen annars. 20.00-21.30 är ingen vidare träningstid faktiskt.. Är lätt att somna men desto svårare att ta sig upp imorrn bitti!

Åh jag har ett så sug att flytta.. Mest för barnens skull. Att de ska slippa gå tre trappor upp och va i en lägenhet där de knappt får plats att leka. En fyra med en liten uteplats å gräsmatta vore fint. Ett hus är inte att tala om ifall jag ska börja plugga på annan ort i höst. Men utbudet är inte så stort här i köpingen. Tråkigt är det att bo här i alla afll, särskilt på sommaren. Tur att jag har bra människor att bo med så jag inte ledsnar ihop helt. :)

Imorgon är det äntligen fredag och helg! Fredagskvällen blir det en liten hejdå-fest hemma hos Albin som ska dra iväg och utbilda sig till.. miltär, typ? Ja nåt sånt. Och lördagen blir hemma hos Lena från jobbet som bjudit in mig, mamma och Maddo + respektive på en liten hejdå-middag eftersom hon slutar jobba i Flen. Ska bli gott med mat och spännande att se hur hon bor.

Nu ska jag byta om och sen glo på top model tills det är dags att gå! Lite pics på mina top models:



Och en på B, hihi hoho :)

Kram kram

Inga kommentarer: