lördag 29 januari 2011

Only girl

Gårdagen var både bra och väldigt dålig.

Kvällens positiva sidor: 
- Några nya ansikten som man kunde bekanta sig med, alltid lika kul!
- Några bekanta ansikten som jag inte sett sen sommaren, väldigt kul det med!
- Bella å Albin var där :)
- Berglöv var där. Längesen man såg någon från SPID överhuvudtaget så det var väldigt trevligt att uppdatera varandra om vad som händer i ens liv.
- Axel blev full och sen asdålig. Inte alls så kul för honom men bra för mig för då insåg jag att man kanske ska sluta dricka för att inte sluta som honom.. Sittandes på huk på balkongen i -10 grader med en hink mellan benen. Urk, nej tack!
- Fick många bra kort på kameran där folk skålar och har spelkort i pannan.
- Åt en asgod kebabtallrik!!

Kvällens negativa sidor:
- Elin orkade inte komma efter sin match, det var synd men fullt förståeligt!
- Majoriteten i lägenheten var killar och samtliga + Bella lyssnar på och älskar In Flames, ja så ni kan ju gissa vad som ljöd genom högtalarna. Lyckades flika in en bra låt då och då som ganska snabbt byttes bort.
- Musiknivån var alldeles för hög. (Ja kalla mig tråkig men jag tycker inte att musik blir "bättre" bara för att man spelar den ashögt, och jag vill gärna kunna samtala med den BREDVID)
- Kvällen fick ett abrupt och jobbigt slut.
- Ja och sen att Axel blev full och sen asdålig då.. Hehe.

Japp, jag väljer att belysa både det bra och det dåliga men det är bara för att jag tycker att det är tydligt att det som var bra överväger det som var dåligt. Att kvällar får ett plötsligt slut är sånt som händer men jag hade väldigt kul fram tills dess och det är det man ska tänka tillbaka på! Pics från kvällen:










 
Ikväll kommer B hem och då drar vi direkt hem till Lena för middag och gott sällskap. Det blir kanon! Men nu: gymmet!

Kram kram


  

1 kommentar:

Bella sa...

Haha, bilderna är ju klockrena! ^^