söndag 23 januari 2011

I let the good ones in and the bad one's gone

Fredagskvällen var superhärlig! Det var jag, LSD, Jacke, Hanne, Frida och Andreas i en liten etta på jungfrugatan i Kholm. Vi beställde hem pizza och drack, vilket resulterade i att vi började sjunga singstar och ta bilder med självutlösaren. Något som alltid är kul att kolla på dagen efter. Vi körde ölspel och Jacke som är teknikmagasinet-nörd hade köpt hem en heliumtub. Hur roligt är inte det?? Skrattade hela kvällen lång kändes det som. Och jag lyckades till och med vinna några gånger på singstar (händer typ ALDRIG). Vi hade så roligt att klockan gick och blev alldeles för mycket för att det skulle vara värt att ta sig ut på krogen. Men det gjorde inget, det var helmys ändå! Intimt och personligt, det gillar jag.

Festen övergick framåt natten till efterfest. Musiken på spotify blev lugnare och jag, LSD, Frida och Hanne sjönk ner i soffan. Vi pratade och sjöng med till Cornelis, Ted Gärdestad och Elton John. Det var en fin stund mitt i natten och jag njöt mer än vad jag gjort på länge. Detta måste vi absolut göra om, som jag har saknat det!

Resten av helgen har jag spenderat med min B (som äntligen är hemma!!) och kidsen. Vi har lekt och myst! Verkligen en superhärlig helg och jag har lite ångest för att det redan är måndag imorrn..

Lite bilder från i fredags:









Hejpa!

Inga kommentarer: