lördag 6 maj 2017

God stämning på stan

Igår var en viktig dag i skolan. Det är pridefestival i Katrineholm i helgen. Kaptensbindeln som jag fått av Palle var självklart på. Dagen har bestod av många kloka samtal med mina elever om alla människors lika värde och rätt att älska vem man vill. Jag är medveten om att mitt jobb är viktigt och betydelsefullt men igår var det lite extra av allt. Var nere en snabb sväng på stan efter jobbet och det kryllade med folk och regnbågsfärger. International street food Market var på besök också så det var god stämning. Kul när det händer något i stan! 

 

Efter jobbet tränade jag i boxen i Flen. Det var löpning och burpees i passet, precis vad jag behöver öva på! Sedan åkte jag hem å lagade tacos till mig själv. Den blev nästan helt paleo förutom lite ost uppe på toppen. Egen guacamole och stekpannebröd från 
paleoskafferiet. Kidsen är hos sin mamma och Benny är iväg på mässa över helgen. Så jag är solo. Dock ska jag också på mässa idag och representera Flen Sport och Hälsa IF. Efteråt ska jag och Lina träna och basta. Det ska bli dunderhärligt! 

 
   

Tack och bock! 

Inga kommentarer: