söndag 21 maj 2017

Träning + solsken = energi

Tänk vad lite träning och fint väder kan göra med humöret! I torsdags när vi vaknade upp var det nästan tropisk värme ute. Det var 14 grader redan vid halv sju på morgonen. Såå härligt att äntligen få känna värme! När jag kom hem från jobb och frisör 12 timmar senare hade jag spring i benen. Då gäller det att passa på för det händer inte ofta. Blev en härlig runda på sörmlandsleden. 

 
 

Så skönt med helg! Jag och Benny har vait på Erikslund så jag kunde shoppa upp mina presentkort på Intersport. Det blev en uppdatering av träningsgarderoben såklart hehe, lunch och lite annan shopping. Jag har också hunnit med att träna i boxen samt sprungit ännu en runda i skogen med Benny. Sen har vi grillat, både hemma och hos Lina, Johan och lilla Hugo. Vi har tittat på fotboll, klippt gräs, tvättat och städat här hemma. Som sagt, tänk vad lite träning och solsken kan göra med humöret och energin. Känner mig trots allt vi gjort utvilad och redo för en ny vecka. Men först väntas lite mer träning, kalas hos lillasyster Hilma och trädgårdsarbete. 

 
 

Tack och bock! 

Inga kommentarer: