måndag 22 maj 2017

Nytt jobb i höst

Fick med mig en liten Anastasia till kalaset igår. Hon var modig och åkte cross. Lekta järnet med Hilma och i bilen hem slocknade hon på två sekunder. Hon är fin hon, min lilla Anastasia. 

  

När jag kom hem gav jag mig på äppelträdet på baksidan. Har aldrig berskurit ett träd förut men det gick rätt så bra. Förutom 1 miljard rivsår och smuts. I höst åker sågen fram och lite tjockare grenar ner! 

 
 
Idag hade jag lite sovmorgon. Skulle nämligen hälsa på den klass jag ska ta över i höst. Jag ska ta en etta på Nybbleskolan och det ska bli SÅ KUL! Äntligen få ta en grupp från första början och sätta min egen prägel. Barnen var dessutom SÅ GOA! Och tacksamma över att just JAG ska bli deras fröken. Supermysigt besök! 

Upptäckte att jag glömt plånboken hemma vilket inte passar så bra när man ska hålla pass hela kvällen och inte åka hem emellan jobb och träningspass. Lyckades snylta åt mig 40 kr i kontanter av mina kollegor som jag kunde köpa mellanmål för. Sedan tränade jag ett riktigt grispass med Eaz. Sedan höll jag två riktiga grispass med grymma deltagare, fullbokade dessutom. Hem och hämta plånbok, handla mat, hem å duscha, laga mat och vid 21.30 satt jag i soffan och var riktigt mätt i magen. Vilken jäkla dag. Nu blir det sängen! 

 

Kolla här då: 

Nära nu! 

Tack och bock!   

Inga kommentarer: