torsdag 11 maj 2017

Empathy is the new black

När jag kom hem i tisdags efter mässa och tågresa hem somnade jag gott i Bennys famn. Så gott att jag vaknade TVÅ GÅNGER av att jag snarkade högt. Och imorse när jag vaknade kunde jag känna i halsen att jag snarkat hela natten. Tur att Benny sov på hotell, hehe! Inte bra att missa allt arbete i skolan under två dagar. Man får stressa sig halvt till döds när man är tillbaka. 

Efter mässan köpte alla vi i Trygghetsteamet varsin sån här tröja på Gina Tricot. Rockade budskapet i skolan igår. Den bjöd in till nyfikna diskussioner bland eleverna direkt. Score! 

Idag har jag tränat i boxen. Det var så skönt att få riva av ett pass med våra grymma medlemmar. Typ enda gången jag hinner göra det denna vecka. Måste få ordning på mina prioteringar, det här går ju inte. 

 
Underbar teckning made by Clara-Stina Edlund. Det är jag när jag kör CrossFit. Klockren! 


Inga kommentarer: