onsdag 17 maj 2017

Övar på att släppa taget

Alltså livet just nu. Stress, stress, stress. På jobbet är det tester som ska göras, områden som ska avslutas, omdömen som ska skrivas och mitt i allt det där är någon som behöver ett plåster eller berätta vilken kompis hen ska leka med i helgen. På helgerna är det bröllopsfix. Och där emellan är det träning som ska utföras och ledas. Har haft skenande puls och ett jobbigt tryck över bröstet de senaste dagarna som tyder på stress. Igår var jag gråtfärdig när jag kom hem från träningen. Ni vet den där känslan när man gör allt man kan men ändå inte räcker till? Inte okej. 

Såg denna ganska träffande bild idag som fick mig att små-le lite: 

Let that shit go.  

Nu längtar jag till helgen. Förra helgen försvann så fort med bara en massa tråkiga måsten. Så nu ska jag bara vara. Träna och hänga med min Bempa. 

Tack och bock! 

Inga kommentarer: