söndag 3 juli 2016

Storhandling, träning och grillkväll

Alltså nu är vi igång. Nu har semestern startat. Vi kan göra massa nytta eller göra ingenting alls. Utan stress. Igår började vi dagen med en storhandling. Medan andra gick på Willys för att köpa bröd och ost till frukosten lastade vi en kundvagn full med mat för de kommande veckorna. Så skönt att ha det ordnat. Dessutom ekade både kyl och frys tomma så det var välbehövligt! 

 

Efter storhandlingen blev det spontan lördagsträning med goda vänner i boxen i Flen. Jag fullkomligt njöt av träningen! Gott sällskap och hård träning är en suverän kombo. Lina och Lina på ena sidan av boxen i ett pass med backsquat och en tuff WOD och jag och Johan på andra sidan boxen i en krävande programmering med backsquat och deadlift. Alla hejandes på varandra. Svett och gemenskap, japp jag verkligen njöt av denna spontantripp till boxen! 

 

Lördagskvällen spenderades hos mamma och Stefan. Vi grillade, några badade i poolen, vi spelade spel och kollade med spänning på straffarna mellan Italien och Tyskland innan vi tackade för oss och åkte hem. Lugn och skön kväll med familjen, min lördag var fulländad och jag somnade gott. 

 

 

Inga kommentarer: