tisdag 19 juli 2016

Gävle är också en fantastisk stad

Tänk vad mycket fina städer vi har i Sverige. Riktiga skatter som vi inte riktigt vet om. Igår när vi kom fram till Gävle åkte vi ner på stan och åt helt sinnesjukt goda hamburgare. Nog har det topp 3 av alla jag ätit, och det är många hamburgare det hehe! Efteråt gick vi på bio och såg nya Ice Age 5 Scratattack. Sedan blev det en sen kvällspromenad till vackra Boulognerparken här i Gävle. Mycket vacker plats som jag vill besöka igen. Det var grymt för både barn och vuxna, linbanan var allra bäst om ni frågar mig höhö. 

 

 

 

 

Klev upp tidigt idag och körde lite Tabata-intervaller på löpbandet här på hotellets gym. 30 minuter inklusive uppvärmning, längre tid än så tog det inte och jag blev helt slut! Effektiv träning när den är som bäst. Nu väntar jag på att resten av familjen ska vakna, hallå hotellfrukost liksom?? 

 

Inga kommentarer: