söndag 17 juli 2016

Hosjö Open 2016

Lite frånvarande har jag varit och det beror på att jag mitt i semesterlugnet haft skitmycket att göra! Hosjö Open gick av stapeln i helgen och istället för att spela var jag med som arrangör samt att jag också var där och representerade Flens Sport och Hälsa under dagen. Hela dagen var lyckad, vi hade många nyfikna människor som ville prova de olika fysiska utmaningarna vi bjöd på. Kvällen var också helkul men med lite för mycket av det goda. Det har varit en trött Amalia idag. 

Nu ska jag strax sova. Kidsen kom till oss idag och stannar i två veckor. Redan imorgon bär det av på en tripp till Gävle och Furuviksparken, så då blir jag kanske frånvarande lite till. Håll till godo med lite galna bilder så länge:  

 

 

 

 


 
 
 

 

Inga kommentarer: