torsdag 30 juni 2016

Shoppingdag deluxe

Idag har jag varit med mamma i Tuna Park och shoppat. Det var hennes födelsedagspresent till mig som vi passade på att utnyttja nu när båda var lediga. Shopping blev det men inte så mycket kläder. Utan istället blev det skor, väska, plånbok, smycken, bikinis och lite annat som fick följa med hem. Vi avslutade shoppingrundan på Blomsterlandet och där gick vi loss! Hade vi haft en lite större bil hade vi fått med oss ännu mera hem men nu fick vi hejda oss eftersom vi körde min lilla cooper, hehe. När jag kom hem planterade jag lite utav det och ska fortsätta påta i trädgården imorgon. Tack för idag bästaste mamma! 

 
Basilika, timjan, persilja och gräslök var kryddor som fick följa med hem. 

Chili och två olika tomatplantor, körsbär och plommon. 

Nya krukor och en massa blomster! 

 
Shoppinghögen.. 
 
 

Inga kommentarer: