onsdag 29 juni 2016

Hård träning, hård massage

Har tränat rätt intensivt de senaste dagarna och igår var det ett jättekul pass med backsquat. Fick sätta ett nytt PR på 90 pannor, inte illa! Idag hade jag bokat yogamassage vilket passade bra med tanke på den hårda träningen de senaste dagarna. Yogamassage är en typ av massage som riktar in sig på andning, stretch och rörlighet. Det vill säga, det är inte bara vanlig skön massage utan det gör stundtals ganska ont, särskilt för någon som är så stel som jag. Men det är ändå skönt-ont om jag säger så och nu känner jag mig helt mör i kroppen. Rekommenderas varmt att pröva på! Jag kommer säkert att boka en tid igen då denna massage även kan ses som ett komplement till ens träning. Hela massage-stunden kändes som ett träningspass kan jag lova. Kolla in hemsidan och läs mer. 

 
Promenad efter den intensiva massagen 

 
Ikväll har vi firat in semestern med KÖTT! Det är nära nu... Två arbetsdagar till för Bennys del. 

 
Har även varit i Flen och hållit träningspass för tre starka krigare. På fredag gör jag mitt sista pass på tre veckor, så då är jag HELT ledig fram till vecka 30. Gött! 

Inga kommentarer: