tisdag 25 november 2014

Låt svetten rinna

Jag kommer att ha så förbannat ont i skinkorna imorgon, och för att inte tala om hur de kommer kännas på torsdag.. Gav mig ut på ett sent intervallpass igår kväll med uppvärmning runt heden och sedan 8 stycken backintervaller uppför campingbacken. Sedan nedvarvning runt heden igen. Fick enorm träningsvärk och kom knappt upp ur sängen i morse. Förstå då min inte så glada min när dagens crossfit-pass bestod av: just det, SQUATS.
 
Men passet var så jädra grymt kul och svettigt och vi körde både back squats och air squats och allt vad det var! Ordförrådet i crossfit är en djungel. I passet ingick också power clean (frivändning) som jag fick mycket beröm för. Felicia tyckte att jag gjorde jättesnygga power cleans. Då blev jag glad. Märker hur min rörlighet har blivit så himla mycket bättre sedan jag började på crossfit. Förut hade jag inte en chans att ha armbågarna utåt vid en frivändning men idag så, då gick det!  
 
 
Selfie innan intervallpasset
 
Har fortfarande en hel del saker att ta tag i. Måste verkligen räkna lite matte. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan borra ner huvudet i böckerna. Annars kommer jag se ut så här på min examensdag:
   
Eller så gör jag det ändå, haha!  

Inga kommentarer: