fredag 14 mars 2014

Lite fredagsinspiration

Benny befinner sig i Lofoten på tjänsteresa vilket innebär att jag har huset för mig själv i helgen. Min fredag har bestått av plugg (som fan), träning (biceps/rygg på gymmet), bilmeck (fixat rosten på Bennys bil, applåd till mig) och till sist städning (det vankas ju tjejkväll här imorgon).
Nu är jag ärligt talat helt slut och kommer antagligen somna tidigt. Lika bra det om jag ska orka jobba och sedan hålla igång med brudarna. Men först vill jag bjuda på lite inspiration. Formen kändes bra idag och därför bjuds det på lite bilder;
En månad mellan bilderna, februari vs. mars:
Tittut absen? 


Till sist, en jämförelsebild från 2012 och 2014. Kycklingvingar till vänster och lite biffigare till höger:
2012, 68 kg vs. 2014, 72 kg

Inga kommentarer: