torsdag 30 maj 2013

Sa du sommarlov?

 
Lite otydlig bild kanske men nu är sista arbetet inlämnat och jag fick just det där som alla ungdomar kallar för sommarlov?? Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på, möjligheterna blev helt plötsligt oändliga. Ska jag slöa? Sova? Titta på tv? Surfa vid datorn? Ut och gå? Löpa? Träna? Städa, diska, tvätta? Ligga i fosterställning? Festa? Äta? Känner jag mig själv rätt blir det något mellanting av att titta på tv, äta och gå runt och plocka lite här hemma.
 
 
Har nu klarat 1,5 år på högskolan och det är ynka 2,5 år kvar av fyra saftiga år som det var från början. Snart halvtid och jag känner hur jag lär mig mer och mer ju längre terminerna går. Jag kommer kunna vara lärare i sömnen när jag är klar här. Hehe. Nej, skämtåsido. Man blir aldrig fullärd i ett sånt här yrke. Även om jag gärna vill vara klar typ NU, NU, NU är det skönt med ett litet break för att samla krafterna och ge sig på studierna i höst igen. Vecka 25 börjar jag jobba heltid på Woody och fram tills dess har jag fått lite strödagar på både Woody och fritids. Däremellan är det ledighet och njutning som gäller. Fett grymt.  
 
 


 

Inga kommentarer: