onsdag 29 maj 2013

Slutet är nära

Har precis avslutat min sista muntliga redovisning för denna termin. Nu återstår bara att revidera den sista skriftliga uppgiften som ska in på tisdag. Men jag har jobbat på bra i veckan och suttit bänkad vid datorn varje dag, så om jag jobbar på bra imorgon så kan jag lämna in arbetet redan imorgon och därmed ta sommarlov några dagar för tidigt! Fanders vad jag är bra.

Blev så glad att jag var tvungen att fira. Beställde en klipptid som pris. Nu ska denna sopkvast på huvudet bort. Köpte schampoo och balsam på Willys häromdan som skulle vara "repair" men mitt hår ser värre ut än någonsin. Tack för det, Gliss. På fredag får jag iallafall bli av med det värsta och bli lite sommarsnygg nu när lite strödagar med ledigt väntar innan sommarjobbet!

Lite pics från veckan:

På fotboll med finaste Kellan

Finns det hjärterum finns det stjärterum

Fyndade nagellack på Willys, 10 kr styck!

Inga kommentarer: