fredag 3 maj 2013

Varm inombords

Sitter nedsjunken i soffan efter 4 lektioner som gympalärare. Det är en riktig pers att hålla reda på alla barn, bollar, koner och band som far åt alla håll. Är helt slut. Men nöjd att jag masade mig dit ändå, för jag hade bra lust att sjukanmäla mig imorse.

Ska även ta och masa mig ut i skogen innan tröttheten tar över helt och hållet. En liten löptur skulle sitta fint innan det blir helg och alla andra aktiviteter tar över. Ikväll blir det nämligen kalas, imorgon fotboll och på söndag, ja, fotboll.

På tal om fotboll så står det om oss i tidningen idag. Om branden och hur vi ska ta igenom det här trots att det är tufft. Har även fått veta att två tjejer som går i åk 4 vill sponsra oss med 200 kr de sparat ihop själva (så jädra gulligt) och att kommittén för Hosjö Open också bestämt sig för att sponsra oss. Tänk att det finns så mycket människor som bryr sig. Blir alldeles varm inombords!




Inga kommentarer: