söndag 19 maj 2013

Att göra något av dagen

Det blev ändå något av dagen igår. Jag gjorde ett pass med backintervaller och plockade här hemma. Senare anlände resten av familjen och till kvällen hade vi sällskap av Joppe och Putte med barn på uteplatsen. Väldigt trevligt! 

Men idag har vi trötta familjen här hemma. Efter fyra timmars sömn inatt vaknade Cappen med magsjuka. Hemskt när de små blir sjuka. Gråt, skrik och panik som man inte vet vad man ska göra något åt. (Dock verkar magsjukan va som bortblåst nu?) 

Trots lite sömn har Benny klippt gräset och jag har varit i Flen och handlat mat. Sen har tvättmaskinen fått gå några varv och disken har plockats ur och in i maskin. 

Men nu ligger vi utslagna i soffan allihopa och tittar på AIK. Jag ska börja med maten och om jag orkar blir det gymmet efteråt. Men jag lovar inget. 



Inga kommentarer: